2011 Audi A6
Πέμπτη 2 Δεκεμβρίου 2010
![]() |
Worldcarfans.com |
H Audi αποκάλυψε επίσημα το νέο Α6.
H επιβλητική μπερλίνα δανείζεται τα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά των μέχρι σήμερα γνωστών προτάσεων της γερμανικής φίρμας, χωρίς να εκπλήσσει -ευχάριστα ή δυσάρεστα- με το παρουσιαστικό της.
Το αυτοκίνητο είναι ελάχιστα χαμηλότερο από πριν, αλλά το μεταξόνιο αυξήθηκε στα 2910mm μήκος. Εντυπωσιακές λεπτομέρειες αποτελούν οι μπρος προβολείς τεχνολογίας LED, τα πίσω φώτα LED, η πίσω ενιαία αεροτομή και το διπλό σύστημα. Αν προτιμάτε κάτι περισσότερο sport, το πακέτο S-Line προσφέρει προφυλακτήρες σε χαρακτηριστικό sport σχεδιασμό, sport ανάρτηση, διαχύτη αέρα και αλουμινένιες ζάντες 19 ιντσών.
Στο εσωτερικό τώρα, τα premium χαρακτηριστικά του γερμανικού sedan δεν θα μπορούσαν από το να αναβαθμιστούν, συμπαρασύροντας και τον εξοπλισμό.
Η καμπίνα θυμίζει το Α7 και εξοπλίζεται όμορφα με αυτόματο κλιματισμό, MMI με έγχρωμη οθόνη 6.5 ιντσών στο ταμπλό, και διακοσμητικά στοιχεία σε micrometallic platinum (τα διακοσμητικά στοιχεία σε αλουμίνιο και ξύλο είναι προαιρετικά). Εάν αυτά δεν σας εντυπωσιάζουν αρκετά, μπορείτε να παραγγείλετε ένα Bang & Olufsen ηχοσύστημα 1,300-watt, δυνατότητα σύνδεσης στο διαδίκτυο (μέσω UMTS), σύστημα πλοήγησης navigation plus με τεχνολογία χειρισμού MMI και έγχρωμη οθόνη 8'', και ανεξάρτητα πίσω καθίσματα.
Στα συστήματα ασφαλείας περιλαμβάνονται προσαρμοζόμενος αυτόματος σταθεροποίητης ταχύτητας, ενεργό σύστημα προειδοποίησης και υποβοήθησης αλλαγής λωρίδας κυκλοφορίας, υποβοήθηση στάθμευσης, σύστημα υποβοήθησης νυχτερινής πορείας.
Στο ξεκίνημα της εμπορικής του πορείας το νέο A6 θα προσφέρεται με πέντε διαφορετικούς κινητήρες, με πιο οικονομικό τον 2.0 TDI με μέση κατανάλωση 4,9lt/100 km και εκπομπή ρύπων CO2 129g/km. Αποδίδει 130kW (177 ίππους) και 380 Nm ροπής, τα οποία προσφέρουν στο αυτοκίνητο επιτάχυνση από 0-100 km/h σε 8,7sec και τελική ταχύτητα 228 km/h.
Από την άλλη μεριά, ο νέος 3.0 TDI V6 παράγει 150 kW (204 ίππους) και 400 Nm. Αυτό επιτρέπει στο αυτοκίνητο να ορμήσει από 0-100 km/h σε 7.2sec, πριν πιάσει τελική ταχύτητα 240 km/h. Η μέση κατανάλωση καυσίμου είναι 5.2 lt/100 km και οι εκπομπές ρύπων CO2 137g/km.
Για περισσότερη δύναμη, μία δεύτερη έκδοση του 3.0 TDI παράγει 180 kW(245 ίππους) και 500 Nm ροπής. Έτσι, το sprint από 0-100 παίρνει 6.1sec και η τελική ταχύτητα οριοθετείται στα 250 km/h. Η μέση κατανάλωση καυσίμου είναι 6.0 lt/100 km και οι εκπομπές ρύπων CO2 158 g/km.
Ο ατμοσφαιρικός 2.8 FSI V6 παράγει 150 kW (204 ίππους) και 80 Nm ροπής. Σε συνδυασμό με κιβώτιο multitronic, ο κινητήρας επιτυγχάνει τα 100 km/h από στάση σε 7.7sec, με την τελική ταχύτητα να ανέρχεται σε 240 km/h. Καταναλώνει 7.4 lt/100 km και εκπέμπει 172γρ CO2 ανά km.
Ο πιο δυνατός κινητήρας για το Α6 είναι ο 3.0 TFSI. Ο V6 προσφέρει μέγιστη ισχύ 220 kW (300 ίππων) και ροπή 440 Nm. Η διαδικασία 0-100 διαρκεί 5,5sec., ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 km/h. Η μεικτή κατανάλωση ανέρχεται σε 8,2 lt/100 km και οι εκπομπές ρύπων σε 190g/km
Το σύστημα μετάδοσης θα διαφοροποιείται ανάλογα με την έκδοση, περιλαμβάνοντας, μεταξύ άλλων, το παραδοσιακό χειροκίνητο κιβώτιο έξι ταχυτήτων, το αποδοτικό multitronic CVT, μόνιμη τετρακίνηση quattro (βασικός εξοπλισμός των τρίλιτρων εκδόσεων βενζίνης και πετρελαίου) και το επτατάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη S tronic.
H εκτεταμένη χρήση αλουμινίου και χάλυβα υψηλής ανθεκτικότητας σε πλαίσιο, αμάξωμα και μηχανικά μέρη, αντιστάθμισε την ενσωμάτωση ηλεκτρονικών συστημάτων, μειώνοντας έτσι το βάρος του αμαξώματος κατά 1.575 κιλά.
Αδιαμφισβήτητα, πάντως, το μεγαλύτερο ενδιαφέρον συγκεντρώνει η υβριδική έκδοση του μεγάλου σεντάν της Audi, το οποίο συνδυάζει τη λειτουργία ενός δίλιτρου-υπερτροφοδοτούμενου βενζινοκινητήρα άμεσου ψεκασμού με ένα ηλεκτρικό μοτέρ 45 ίππων, προσφέροντας τη δυνατότητα στο A6 να κινείται με την αποκλειστική χρήση της ηλεκτρικής ενέργειας για τρία χιλιόμετρα. Η τελική ταχύτητα θα είναι 238 km/h, η επιτάχυνση 0-100 θα ολοκληρώνεται σε 7,3sec και η μεικτή κατανάλωση θα είναι 6,2 lt/100 km (142 gr CO2/km).
To Audi A6 θα λανσαριστεί στις αρχές του 2011 στη Γερμανία με τιμή εκκίνησης τα 38.500€.
0 comments:
Δημοσίευση σχολίου