VW Group: Η Porsche κερδίζει τον εσωτερικό αγώνα με την Audi
Παρασκευή 10 Δεκεμβρίου 2010
Σφάζονται οι Γερμανίδες στα πόδια του Martin Winterkorn. Όχι για τα όμορφα μάτια του φυσικά και προφανώς δεν μιλάμε για γυναίκες.Μετά από μήνες αβεβαιότητας, ο CEO της Volkswagen Martin Winterkorn ανακοίνωσε στην Porsche ότι τελικά θα είναι εκείνη που θα παραλάβει τα ηνία στην κατασκευή sport αυτοκινήτων και μεγάλων πολυτελών sedan για το VW Group. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι η Porsche έχει πλέον την ευθύνη για την σχεδίαση και κατασκευή της πλατφόρμας που θα φορέσουν τα μελλοντικά Audi, Lamborghini και φυσικά Porsche.
Στο μέλλον, η Porsche θα ετοιμάσει μια νέα «modular standard matrix” πλατφόρμα για την Porsche Panamera και μελλοντικές Bentley. Θα είναι επίσης υπεύθυνη για κεντρομήχανες πλατφόρμες sport αυτοκινήτων για Porsche, Audi και Lamborghini.
H VW αρχικά ήθελε την Porsche να χρησιμοποιήσει την δική της αναπτυσσόμενη αρχιτεκτονική sport αυτοκινήτων για αυτοκίνητα όπως η 911, μια κίνηση στην οποία αντιστάθηκαν οι μηχανικοί της Porsche, οι οποίοι φοβήθηκαν ότι με αυτό τον τρόπο θα χάνονταν τα ιδιαίτερα οδηγικά χαρακτηριστικά για τα οποία είναι γνωστά τα αυτοκίνητα της Porsche
Σαν μέρος του νέου της ρόλου, η Porsche θα προσθέσει νέα αεροδυναμική, κέντρο σχεδιασμού, κέντρο ηλεκτρονικής ενσωμάτωσης και περίπου 100 μηχανικούς στο κέντρο ανάπτυξης της μάρκας στο Weissach, κοντά στη Στουτγάρδη.
Η Audi θα συνεχίσει να είναι υπεύθυνη για την ανάπτυξη του «modular longitudinal matrix» του group το οποίο ξεκίνησε το 2007 και έχει ήδη εφαρμοστεί στα Audi A4, A5 και Q5. Σύμφωνα με τον Winterkorn ο αριθμός των αυτοκινήτων που χρησιμοποιούν αυτήν την αρχιτεκτονική θα αυξηθεί σε 15 στο μέσο του τριμήνου.
H VW αναπτύσσει την πλατφόρμα “modular transverse matrix” το οποίο κάνει ντεμπούτο με το A3 το 2012 και σταδιακά θα αποτελέσει τη βάση για περίπου 40 μοντέλα και 6 εκατομμύρια μονάδες ετησίως, συμπεριλαμβανομένου του επόμενου VW Golf.
Η στρατηγική αυτή έχει ως αποτέλεσμα τη μείωση στα έξοδα παραγωγής και σχεδίασης για 20%, ενώ οι εργατοώρες μειώνονται 30%. Επίσης επιτρέπει αυξημένη ευελιξία παραγωγής, έτσι ώστε ο κατασκευαστής να μπορεί να δημιουργεί περισσότερους τύπους μοντέλων χωρίς να προσθέτει υψηλά κόστη.
0 comments:
Δημοσίευση σχολίου